La evolución de la temática religiosa dentro del cine espanol - desde la Guerra Civil hasta hoy – Karolína ČUNDERLOVÁ
Karolína ČUNDERLOVÁ
Bakalářská práce
La evolución de la temática religiosa dentro del cine espanol - desde la Guerra Civil hasta hoy
The Evolution of religious themes in Spanish cinema since the Spanish Civil War to the Present
Abstract:
The thesis focuses on the evolution of religious film between the end of the Spanish Civil War to the present and describes the role of the Catholic Church in society throught history.Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zachytit vývoj náboženského filmu v období od konce španělské občanské války po současnost a popsat úlohu katolické církve ve společnosti napříč historií.
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Zveřejnit od: 5. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Fabiola Cervera Garcés
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČUNDERLOVÁ, Karolína. \textit{La evolución de la temática religiosa dentro del cine espanol - desde la Guerra Civil hasta hoy}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/dva6oy/.
Jak správně citovat práci
ČUNDERLOVÁ, Karolína. La evolución de la temática religiosa dentro del cine espanol - desde la Guerra Civil hasta hoy. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Očista digitálnej kinematografie
Martin Repka -
Státní podpory kinematografie v zemích EU - Španělsko versus ČR
Barbora Adamová -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková
Název
Vložil
Vloženo
Práva