Bc. Natálie Lokvencová

Bakalářská práce

Etické aspekty v marketingové komunikaci

Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá otázkou etiky v marketingu, se kterou úzce souvisí společenská odpovědnost ve sportu. První část, tedy teoretická, nám představuje pojem marketing ve sportu, od kterého se odvíjí celé fungování společenské odpovědnosti neboli CSR. Představuje reklamní a medializační prostředky v rámci sportu a etických aspektů. Odhaluje sociologicko-etické problémy, které souvisí s hrou fair …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with ethics in marketing which is closely related to social responsibility in sport. The first part, means theoretical part of bachelor thesis, introduces concept of marketing in sport, from which it follows functioning of social responsibility, in short CSR. This part presents advertising and media resources in sport or ethical aspects. It reaveals socialethics problems, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: Ing. Miroslav Dittrich

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace