Etické aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Natálie Lokvencová
Bc. Natálie Lokvencová
Bachelor's thesis
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá otázkou etiky v marketingu, se kterou úzce souvisí společenská odpovědnost ve sportu. První část, tedy teoretická, nám představuje pojem marketing ve sportu, od kterého se odvíjí celé fungování společenské odpovědnosti neboli CSR. Představuje reklamní a medializační prostředky v rámci sportu a etických aspektů. Odhaluje sociologicko-etické problémy, které souvisí s hrou fair …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with ethics in marketing which is closely related to social responsibility in sport. The first part, means theoretical part of bachelor thesis, introduces concept of marketing in sport, from which it follows functioning of social responsibility, in short CSR. This part presents advertising and media resources in sport or ethical aspects. It reaveals socialethics problems, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lnze1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2019
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová