Komparace efektivity on-line marketingových nástrojů: případová studie výrobce kolébek – Soňa Al-Kaysy
Soňa Al-Kaysy
Diplomová práce
Komparace efektivity on-line marketingových nástrojů: případová studie výrobce kolébek
Comparison of the effectiveness of on-line marketing tools: a case study of the cradle maker
Anotace:
Tato práce se zabývá komparací efektivity vybraných on-line marketingových nástrojů na příkladu kolébek značky 2Parents. Porovnávána bude efektivita nástrojů linkbuildingu, Google Adwords a Facebooku. Hlavní kritéria efektivity jsou založena na návštěvnosti stránky, počtu kliknutí na objednávkový formulář a na počtu objednávek produktu. Dalším doplňkovým kritériem je doba strávená na stránce. Daná …víceAbstract:
This work deals with the comparison of the efficiency of selected online marketing tools on the example of 2Parents cradles. The effectiveness of linkbuilding, Google Adwords, and Facebook tools will be compared. The main efficacy criteria are based on page traffic, number of clicks on the order form and number of product orders. Another additional criterion is the time spent on the page. These criteria …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74097
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Petr Bartoš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74097
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
The Comparative Analysis of On-Page and Off-Page Search Engine Optimization Methods on Website Rankings and Business Outcomes
Kundan Verma -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta -
The Impact of Search Engine Optimization (SEO) on Online Sales in the Retail Industry
Vishal Vikramsingh Vaghela -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský