Petra Vašíčková

Diplomová práce

Monitoring sociálních sítí jako součást marketingového výzkumu firmy

Monitoring of Social Networks as Part of Marketing Research of Firm
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl pomoci společnostem v práci se sociálními sítěmi. V první kapitole je stručné seznámení se sociálními sítěmi a jejich uživateli. Druhá kapitola pomáhá společnostem uvědomit si, jak jsou sociální sítě spjaty s marketingovými aktivitami a jaké mají možnostmi monitoringu. Dále je práce zaměřena na to, pro které druhy podnikání je monitoring vhodný a také jak správně zvolit …více
Abstract:
The main purpose of this master thesis is to help companies in their work with social networks. The first chapter is a short introduction into social networks and types of their users. The second chapter helps companies to realize how the social networks are connected to marketing activities and what kind of monitoring possibilities they can take advantage of. Then the thesis is focused on what kind …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38585

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management