Monitoring sociálních sítí jako součást marketingového výzkumu firmy – Petra Vašíčková
Petra Vašíčková
Diplomová práce
Monitoring sociálních sítí jako součást marketingového výzkumu firmy
Monitoring of Social Networks as Part of Marketing Research of Firm
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl pomoci společnostem v práci se sociálními sítěmi. V první kapitole je stručné seznámení se sociálními sítěmi a jejich uživateli. Druhá kapitola pomáhá společnostem uvědomit si, jak jsou sociální sítě spjaty s marketingovými aktivitami a jaké mají možnostmi monitoringu. Dále je práce zaměřena na to, pro které druhy podnikání je monitoring vhodný a také jak správně zvolit …víceAbstract:
The main purpose of this master thesis is to help companies in their work with social networks. The first chapter is a short introduction into social networks and types of their users. The second chapter helps companies to realize how the social networks are connected to marketing activities and what kind of monitoring possibilities they can take advantage of. Then the thesis is focused on what kind …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Internetový marketing
Ilona Bartošová -
Analýza a návrh metodiky využití sociálních sítí pro marketing
Petra Marešová