Destinační management a jeho praktická aplikace ve Středních Čechách – Petra Štěpánková
Petra Štěpánková
Diplomová práce
Destinační management a jeho praktická aplikace ve Středních Čechách
Anotace:
Diplomová práce se zabývá formou řízení cestovního ruchu – destinačním managementem v turistickém regionu Střední Čechy a jejich jednotlivých oblastí. Teoretická část práce pojednává o cestovním ruchu, objasňuje pojem destinace, marketing destinace a charakterizuje destinační management, jeho specifika, funkce, aktivity i nedostatky v České republice. Praktická část představuje Střední Čechy jako turistickou …víceAbstract:
The diploma thesis analyzes a form of tourism management – destination management in the tourist region of the Central Bohemia and its outlying regions. The theoretical section discusses tourism and clarifies the concepts of destination and destination marketing. It also characterizes destination management and its specifications, functions, activities and flaws in the Czech Republic. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/dvru8w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPÁNKOVÁ, Petra. \textit{Destinační management a jeho praktická aplikace ve Středních Čechách}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/dvru8w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů
Práce na příbuzné téma
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Tourism Destination Governance - případová studie Francie a Česká republika
Dorota Priečinská -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková