Spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice – Bc. Roman Pražský
Bc. Roman Pražský
Master's thesis
Spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice
Consumer behaviour on the non-alcoholic beverages market in the Czech Republic
Abstract:
Pražský, R. Spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Práce se zabývá identifikací faktorů ovlivňující spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice a cenovou dostupností těchto nápojů v porovnání s nápoji alkoholickými. Na základě výsledků navrhuje vhodná doporučení pro státní instituce a subjekty …moreAbstract:
Pražský, R. Consumer behaviour on the non-alcoholic beverages market in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019.The thesis deals with the identification of factors affecting consumers on the non-alcoholic beverages market in the Czech Republic and the affordability of these beverages compared to alcoholic beverages. Based on the results, thesis suggests appropriate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Reader: Naďa Hazuchová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRAŽSKÝ, Roman. \textit{Spotřební chování na trhu s~nealkoholickými nápoji v~České republice}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/dvwe33/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
Denisa BABULIAKOVÁ -
Hodnocení výkonnosti podniků vyrábějících nealkoholické nápoje v České republice
Kristýna Poulíková -
Dopad cenové regulace nealkoholických nápojů
Lucie Šťastná -
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový mix vybraných produktů pivovaru Staropramen
Eliška Vrbická -
Marketing cereálního nápoje Caro
Anna Pokorná -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam