Jana Pechová

Master's thesis

Spokojenost návštěvníků s informačními službami v turismu

Visitor Satisfaction with Information Services in Tourism
Abstract:
Práce se zabývá spokojeností návštěvníků s informačními službami v turismu. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení a uvést možné způsoby, které mohou přispět ke spokojenosti návštěvníků s informačními službami v turismu. Dílčími cíli práce je infocentra mezi sebou porovnat a identifikovat jejich slabé stránky. Pro naplnění cílů byla využita metoda Mystery shopping, která je v oblasti hodnocení …more
Abstract:
The thesis deals with visitor satisfaction with information services in tourism. The main aim of the thesis is to propose recommendations and indicate possible ways that can contribute to the satisfaction of visitors with information services in tourism. The sub-objectives of the thesis are to compare information centres with each other and identify their weaknesses. To fulfil the objectives, the Mystery …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2024
  • Supervisor: Petr Janeček
  • Reader: Jan Tlučhoř

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92147