Martin Koudelka

Diplomová práce

Doplňkové služby utilitních společností jako nástroj retence zákazníků

Additional services of utility companies as an instrument of customer retention
Anotace:
Práce se věnuje problematice využívání doplňkových služeb jako marketingového nástroje utilitních společností po liberalizaci trhů se zemním plynem a elektrickou energií. Cílem práce je na základě analýzy teoretických podkladů a analýzy situace na českém i zahraničních trzích s doplňkovými službami v oblasti utilit navrhnout skladbu doplňkových služeb, která v reálném prostředí zajistí v energetické …více
Abstract:
The thesis deals with usage of additional services as a marketing technique of utility companies after the liberalization of natural gas and electricity markets. Aim of the thesis is to design a portfolio of additional services that will provide a utility company with a loyal customer base. The portfolio is based on analysis of theoretical background as well as analysis of current supply of additional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Miloslav Pokorný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33609