Martin Kumar

Bachelor's thesis

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bioveta, a.s. První část práce se zabývá teorií marketingu, konkurencí, konkurenceschopností, marketingovými analýzami a marketingovým mixem. Druhá část práce je zaměřena na analýzu současného stavu firmy a její konkurence. Druhá část práce je částečně zaměřena na indický trh. Třetí část je zakončena popsanými návrhy …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of marketing to increase competitiveness of company called Bioveta, a.s. The first part of the thesis deals with theoretical view of marketing, competition, competitiveness, marketing analysis and marketing mix. The second part of the thesis is focused on analysis of the current situtation of the company and its competitors. The second part of the thesis is partly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Tomáš Bělehrádek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING