Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Martin Kumar
Martin Kumar
Bachelor's thesis
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bioveta, a.s. První část práce se zabývá teorií marketingu, konkurencí, konkurenceschopností, marketingovými analýzami a marketingovým mixem. Druhá část práce je zaměřena na analýzu současného stavu firmy a její konkurence. Druhá část práce je částečně zaměřena na indický trh. Třetí část je zakončena popsanými návrhy …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of marketing to increase competitiveness of company called Bioveta, a.s. The first part of the thesis deals with theoretical view of marketing, competition, competitiveness, marketing analysis and marketing mix. The second part of the thesis is focused on analysis of the current situtation of the company and its competitors. The second part of the thesis is partly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Identifier:
https://is.sting.cz/th/wqmu1/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Tomáš Bělehrádek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv jednotlivých nástrojů marketingového mixu na konkurenceschopnost nehtového studia.
Gabriela Ďurišová -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový mix služeb hotelu The National
Nikola Ptáčková -
Marketingový mix hotelu Sáva
Iva Pospíšilová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka