Marketingová a komunikační strategie pro značku Figaro – Magdaléna Kramešová
Magdaléna Kramešová
Bakalářská práce
Marketingová a komunikační strategie pro značku Figaro
Marketing and Communication Strategy for Figaro Brand
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Marketingová a komunikační strategie pro značku Figaro" je provést analýzu stávající marketingové a komunikační strategie značky Figaro a navrhnout zlepšovací opatření. Dílčím cílem je hodnocení úspěšnosti současné strategie pomocí dotazníkového šetření v rámci cílové skupiny. V teoretické části bakalářské práce je pomocí odborné literatury charakterizován marketing, marketingový …víceAbstract:
The aim of the thesis "Marketing and Communication Strategy for Figaro Brand" is to analyze current marketing and communication strategy for Figaro brand and to propose some improvement. The sectional aim is to evaluate the success of current strategy using questionnaires within the target group.Theoretical part of this thesis characterizes marketing, marketing mix, marketing and commercial communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60547
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Kristína Kuklová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60547
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English