Magdaléna Kramešová

Bakalářská práce

Marketingová a komunikační strategie pro značku Figaro

Marketing and Communication Strategy for Figaro Brand
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Marketingová a komunikační strategie pro značku Figaro" je provést analýzu stávající marketingové a komunikační strategie značky Figaro a navrhnout zlepšovací opatření. Dílčím cílem je hodnocení úspěšnosti současné strategie pomocí dotazníkového šetření v rámci cílové skupiny. V teoretické části bakalářské práce je pomocí odborné literatury charakterizován marketing, marketingový …více
Abstract:
The aim of the thesis "Marketing and Communication Strategy for Figaro Brand" is to analyze current marketing and communication strategy for Figaro brand and to propose some improvement. The sectional aim is to evaluate the success of current strategy using questionnaires within the target group.Theoretical part of this thesis characterizes marketing, marketing mix, marketing and commercial communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Kristína Kuklová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60547