Žena ve vodě: jednotící systém tří rovin. Neoformalistická analýza – Mgr. Jakub Klíma
Mgr. Jakub Klíma
Bakalářská práce
Žena ve vodě: jednotící systém tří rovin. Neoformalistická analýza
Lady in the Water: Unifying System of Three Planes. Neoformalistic Film Analysis
Anotace:
Cílém této bakalářské práce je neoformalistická analýza filmu Žena ve Vodě Manoje Nighta Shyamalana.Abstract:
In this thesis we will try to analyse M. Night. Shyamalans 2006 film Lady in the Water. This analysis consists of two different methodological approaches. First one is based on contemporary paradigm within field of film studies – New film history. This theoratical framework focuses mainly on economic and cultural context of given work of art. The second approach has roots in cognitivist theory of David …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k6p7z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: doc. Mgr. Lucie Česálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
„Některé věci se nemění“: mezi přítomnou a minulou budoucností série. Neoformalistická filmová analýza X-men: Budoucí minulost
Jakub Šíma -
Sherlock. Neoformalistická filmová analýza
Dariya Romanchuk -
Observační realismus ve filmu Liverpool. Neoformalistická filmová analýza
Jan Lauš -
Neoformalistická analýza snímku Hanebný pancharti: umění retardace vyprávění
Tereza Blahůšková -
Freestyle jako "performakce". Neoformalistická analýza filmu 8. míle.
Patrik Soroka -
Neoformalistická analýza násilných scén snímku Sedm
Aneta NĚMCOVÁ -
Neoformalistická analýza snímku Hovory s TGM (2018)
Šimon SVOBODA -
Nekonečné tango v kruhu. Neoformalistická analýza filmu Satanské tango
Petr Knepr