Sociální reklama v masmediální komunikaci a její percepce – Markéta ŽERAVÍKOVÁ
Markéta ŽERAVÍKOVÁ
Diplomová práce
Sociální reklama v masmediální komunikaci a její percepce
Social advertising in mass media communication and its perception
Anotace:
Obsahem závěrečné diplomové práce je analýza problematiky sociální reklamy v masmediální komunikaci. Zaměřuje se také na samotnou percepci reklamy. Sociální reklama představuje reklamu, která poukazuje na závažné sociální problémy společnosti, usiluje o vyvolání soucitu a změnu v chování, postojích a hodnotách lidí. Teoretická část je zaměřena na vymezení a objasnění pojmového aparátu, na komunikaci …víceAbstract:
The content of final thesis is an analysis of the problems of social advertising in mass media communication. It also focuses on the actual perception of the advertising. Social advertising is a kind of advertising that points out serious social problems of the society, seeks to invoke compassion and a change of behaviour, attitude and values of people. Theoretical part is focused on definition and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Zveřejnit od: 18. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Anna Schneiderová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽERAVÍKOVÁ, Markéta. Sociální reklama v masmediální komunikaci a její percepce. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce s poradenským zaměřením
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing
Elina Gilmiyarova -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová -
Sociální marketing
Tim Kutil