Markéta ŽERAVÍKOVÁ

Diplomová práce

Sociální reklama v masmediální komunikaci a její percepce

Social advertising in mass media communication and its perception
Anotace:
Obsahem závěrečné diplomové práce je analýza problematiky sociální reklamy v masmediální komunikaci. Zaměřuje se také na samotnou percepci reklamy. Sociální reklama představuje reklamu, která poukazuje na závažné sociální problémy společnosti, usiluje o vyvolání soucitu a změnu v chování, postojích a hodnotách lidí. Teoretická část je zaměřena na vymezení a objasnění pojmového aparátu, na komunikaci …více
Abstract:
The content of final thesis is an analysis of the problems of social advertising in mass media communication. It also focuses on the actual perception of the advertising. Social advertising is a kind of advertising that points out serious social problems of the society, seeks to invoke compassion and a change of behaviour, attitude and values of people. Theoretical part is focused on definition and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Zveřejnit od: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Anna Schneiderová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽERAVÍKOVÁ, Markéta. Sociální reklama v masmediální komunikaci a její percepce. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce s poradenským zaměřením