Zdeňka Tvrdíková

Diplomová práce

Marketingová strategie "zeleného hotelu" na příkladě hotelu Chateau Mcely

The Marketing Strategy of Green Hotel Presented on Chateau Mcely
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií zeleného hotelu, která je zpracována na příkladě Chateau Mcely. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na teoretická východiska a pojednává o důležitosti hotelového průmyslu a aplikovaní marketingové strategie v tomto oboru. Je zde definován pojem zelený hotel a rozebrána jeho určující kritéria. Druhá kapitola se zabývá charakteristikou …více
Abstract:
This dissertation is focused on marketing strategy of green hotel which is presented on Chateau Mcely. It consists of three chapters. The first chapter contains the theoretical data which includes the importance of the hotel industry and the necessity of application of marketing strategy in this branch. The concept of green hotel is defined and the criteria are presented. The second chapter includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: Alžbeta Kiráľová
  • Oponent: Jarmila Indrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13468

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch