Společenská odpovědnost firem v letecké dopravě a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele – Jolana Svitáková
Jolana Svitáková
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem v letecké dopravě a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Corporate social responsibility in aviation industry and its influence on consumer purchasing behaviour
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti, konkrétně jejím vlivem na nákupní chování spotřebitele v oblasti letecké dopravy. Cílem této práce je zhodnotit podoby a naplňování CSR aktivit vybraných leteckých společností a zkoumat vliv těchto aktivit na nákupní rozhodování spotřebitele. Na základě zjištění je následně předloženo několik manažerských doporučení, jak společenskou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of corporate social responsibility (CSR), specifically with the influence on consumer purchasing behaviour in the field of aviation industry. The aim of this diploma thesis is to evaluate the forms and fulfillment of CSR activities of selected airlines and to examine the impact of these activities on consumer purchasing decisions. Based on the findings, several …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Musil
- Oponent: Jiří Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82567
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić