Lolita LITVINENKO
Bachelor's thesis
Ruská televizní reklama
Russian television reclama
Abstract:
Resume Baccalaureate work "TV advertising in Russia" consists of two parts: theoretical and practical. The purpose is studying of history and advertising development in Russia. The attention is paid to the analysis the concept "Russian TV advertising" its specifics and a role in modern society. Baccalaureate work consists of two parts: theoretical and practical. The first theoretical part, acquaints …viacAbstract:
Anotace. Ve své bakalářské práci představuji historii rozvoje reklamy v Rusku. Seznamuji se specifikou televizní reklamy, klíčovými etapami rozvoje ruského reklamního trhu. Práce ukazuje, jakou roli hraje reklama v současné společnosti. Rovněž v ní provádím srovnání s reklamou zahraniční a s reklamou ruskou v období existence Sovětského svazu.Teoretická část seznamuje s pojmem "reklama", popisuje historii …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LITVINENKO, Lolita. Ruská televizní reklama. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Philology / Business Russian
Práce na příbuzné téma
-
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
Kristýna Zumrová -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Politická reklama v České republice (na příkladě České televize)
Petra PAVLÍKOVÁ -
Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize (rozhlasu)
Ivana BAJGAROVÁ -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Petr Lesák -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Zahraniční politika Ruska na Blízkém východě: na příkladu konkrétních zemí
Eliška Ali