Bc. Hanka Teplá

Master's thesis

Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes

Marketing Communication of the Girls Without Clothes Brand
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes" se zabývá českou oděvní značkou, její komunikací a využitím erotických apelů v reklamě. Zkoumána je komunikace této značky na sociálních sítích Facebook a Instagram v průběhu dvou časových období. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a využitím erotických apelů v reklamním …more
Abstract:
The thesis entitled "Marketing communication of the Girls Without Clothes brand" deals with a Czech clothing brand, its communication and the use of erotic appeals in advertising. The communication of this brand on the social networks Facebook and Instagram over two time periods is examined. The work is divided into three parts. The theoretical part deals with marketing communication and the use of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Teplá, Hanka. Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications