CRM jako nástroj budování vztahů se zákazníky – Jan Řízek
Jan Řízek
Bakalářská práce
CRM jako nástroj budování vztahů se zákazníky
CRM as a tool for building customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznického servisu v multikině CineStar Hradec Králové, kde na základě spokojenosti zákazníků jsou stanovena kritická místa představující nedostatky v tomto systému. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje vymezení základních poznatků o systému řízení vztahů se zákazníky a také vztah podnik a zákazník. V praktické části je nejdříve provedena …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of customer service in the CineStar Hradec Králové multiplex cinema, where, based on customer satisfaction, critical points representing deficiencies in this system are determined. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to defining the basic knowledge about the customer relationship management system and also the relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12659
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
The Effect of Digital Banking on Customer Service Delivery: A Study of Ecobank Ghana
Bismark Kwame Yeboah -
IBM Customer Service Innovation
Daria Bruieva -
Customer service ve vybraném podniku
Tereza Kalíková -
Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Radek Hanzlík
Název
Vložil
Vloženo
Práva