Vizuální styl festivalu Jeden svět – Viktorie Aldabaghová
Viktorie Aldabaghová
Bakalářská práce
Vizuální styl festivalu Jeden svět
Visual identity of the One World film festival
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá definicí firemní identity a jejích prvků, kterými jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní produkt a firemní design, dále vysvětluje pojem image, který s firemní identitou úzce souvisí. Představuje zásady a zákonitosti vizuálního stylu a jeho prvků a vysvětluje význam grafického manuálu. Cílem praktické části je analyzovat vizuální styl festivalu …víceAbstract:
The thesis focuses on definition of corporate identity and its elements (corporate design, corporate communication, corporate product and corporate culture) and explains the concept of image, which is closely related to the corporate identity. It also presents the principles of visual identity and its elements, explains the importance of unified visual identity and the meaning of graphic manual. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73903
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Marek Prokůpek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73903
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Jiří Kyncl