Viktorie Aldabaghová

Bachelor's thesis

Vizuální styl festivalu Jeden svět

Visual identity of the One World film festival
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá definicí firemní identity a jejích prvků, kterými jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní produkt a firemní design, dále vysvětluje pojem image, který s firemní identitou úzce souvisí. Představuje zásady a zákonitosti vizuálního stylu a jeho prvků a vysvětluje význam grafického manuálu. Cílem praktické části je analyzovat vizuální styl festivalu …more
Abstract:
The thesis focuses on definition of corporate identity and its elements (corporate design, corporate communication, corporate product and corporate culture) and explains the concept of image, which is closely related to the corporate identity. It also presents the principles of visual identity and its elements, explains the importance of unified visual identity and the meaning of graphic manual. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Barbara Hucková
  • Reader: Marek Prokůpek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73903

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management

Theses on a related topic

All theses