Vulgarismy anglického jazyka v britském tisku – Tomáš BURDA
Tomáš BURDA
Bachelor's thesis
Vulgarismy anglického jazyka v britském tisku
English Expletives in British Print Media
Abstract:
Hlavním cílem této práce je bližší seznámení čtenáře s problematikou užití vulgarismů Anglického jazyka, který má, jakožto Lingua Franca, nesporný vliv na život mnoha lidí po celém světě. Práce postupně seznamuje s původem vybraných, nejčastěji používaných slov, stejně jako se způsoby jejich citace, tzn. metodami, jakými se sdělovací prostředky Velké Británie dnešních dní (primárně denní tisk) vypořádávají …viacAbstract:
The main goal of this thesis is to introduce expletives of English language as a part of Lingua Franca, the language spoken all over the world. The work introduces expletives as an integral part of it, using its etymology, form of citation and practical usage to demonstrate their role in a print media these days. Practical part covers comparison of broadsheets and tabloids, demonstrating the differences …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BURDA, Tomáš. Vulgarismy anglického jazyka v britském tisku. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší