Spotřební chování jako faktor sociální identifikace jednotlivce – Ing. Kristýna Ondroušková
Ing. Kristýna Ondroušková
Bachelor's thesis
Spotřební chování jako faktor sociální identifikace jednotlivce
Consumer behavior as a factor for social identification of individuals
Abstract:
Hlavním tématem této práce je objasnění souvislosti spotřebního chování a sociální pozice jednotlivce. Z počátku se zabývám definováním základních pojmů, později v práci přecházím k rozborům jednotlivých faktorů, které spotřební chování ovlivňují. V závěru jsou tyto faktory aplikovány na marketingový mix a je zhodnoceno, jak celá tato problematika dopadá na životní prostředí.Abstract:
The main theme of this thesis is to clarify the context of consumer behavior and social position of the individual. On the beginning are defined basic terms, later in the work I am crossing to analyze the various factors that affect consumer behavior. In conclusion, these factors are applied to the marketing mix and is evaluated as a whole these issues impact on the environment.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ya2ef/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Životní styl adolescentů na vybraných středních školách
Jaroslava Šlechtová -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Období distanční výuky během pandemie COVID-19 a jeho vliv na životní styl žáků 1. stupně ZŠ
Klára Šotolová -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova