Spotřební chování jako faktor sociální identifikace jednotlivce – Ing. Kristýna Ondroušková
Ing. Kristýna Ondroušková
Bachelor's thesis
Spotřební chování jako faktor sociální identifikace jednotlivce
Consumer behavior as a factor for social identification of individuals
Anotácia:
Hlavním tématem této práce je objasnění souvislosti spotřebního chování a sociální pozice jednotlivce. Z počátku se zabývám definováním základních pojmů, později v práci přecházím k rozborům jednotlivých faktorů, které spotřební chování ovlivňují. V závěru jsou tyto faktory aplikovány na marketingový mix a je zhodnoceno, jak celá tato problematika dopadá na životní prostředí.Abstract:
The main theme of this thesis is to clarify the context of consumer behavior and social position of the individual. On the beginning are defined basic terms, later in the work I am crossing to analyze the various factors that affect consumer behavior. In conclusion, these factors are applied to the marketing mix and is evaluated as a whole these issues impact on the environment.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ya2ef/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Životní styl adolescentů na vybraných středních školách
Jaroslava Šlechtová -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Finský životní styl SISU a jeho dopad na ubytovací a stravovací služby ve Finsku
Michaela Kužniarová