Využití regionálního principu ve výuce na 1. stupni ZŠ v mikroregionu Jablunkovsko – Mgr. Markéta Pírková
Mgr. Markéta Pírková
Diplomová práce
Využití regionálního principu ve výuce na 1. stupni ZŠ v mikroregionu Jablunkovsko
The use of regional principle in teaching at primary school in microregion Jablunkovsko
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou regionálního principu ve výuce, konkrétně na prvním stupni základních škol. Hlavním cílem je zjistit současný stav využití regionálního principu na základních školách v mikroregionu Jablunkovsko. V teoretické části práce jsou nejprve vysvětleny základní pojmy týkající se regionálního principu. Následně je zde popsáno jeho propojení s Rámcovým vzdělávacím …víceAbstract:
This thesis deals with regional principle in education, specifically in primary schools. Main goal of this thesis is to determine current situation of the usage of regional principle in primary schools in microregion Jablunkovsko. The theoretical part is focused on explaining basic concepts related to regional principle and describes its connection to the Framework Educational Programme for Elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pogr5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miroslav Jireček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole Mečeříž
Adéla Dolečková