Mediální obraz sociálního podnikání v České republice – Bc. Kateřina Kropáčová
Bc. Kateřina Kropáčová
Diplomová práce
Mediální obraz sociálního podnikání v České republice
The Media Image of Social Enterpreneurship in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mediálním obrazem sociálního podnikání v České republice. Jejím hlavním cílem je na teoretickém základu posoudit současný stav problematiky prezentovaný veřejnosti i odborníkům prostřednictvím masových médií. Výsledky výzkumu přináší řadu kvantitativních dat, která objektivně reflektují specifika národní ekonomiky i přístup novinářů k vybranému tématu, identifikují možné cesty …víceAbstract:
Diploma thesis deals with media image of social entrepreneurship in the Czech Republic. Its main aim is to asses current state of this issue presented by media both to public and professionals. Research results bring a series of quantitative data which objectively reflect specifics of national economy and attitude of journalists to the selected topic. They also identify possible ways how to move supporting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kropáčová, Kateřina. Mediální obraz sociálního podnikání v České republice. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Definice komunikační strategie pro sociální sítě B2B firmy
Johana Přádková -
Návrh komunikační strategie pro drobný podnik s využitím sociálních médií
Tereza Čonková -
Komunikační strategie ZOO Dvůr Králové a.s. se zaměřením na sociální média
Adéla Fejková -
Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc
Jennifer Chlebková