Bc. Miluše Chládková

Bakalářská práce

Personální marketing (vybraného podniku)

Human Resource marketing (selected company)
Anotace:
V této práci se budu zabývat charakteristikou personálního marketingu, konkrétně v oblasti personálního řízení. Cílem mé práce v teoretické části bude po prostudování dané literatury popsat, jak funguje proces získávání, výběru a přijímání nových zaměstnanců, nástup do zaměstnání, jeho průběh, pracovní podmínky, rozvoj zaměstnanců a ukončení pracovního poměru. Tyto teoretické poznatky využiji jako …více
Abstract:
In this thesis I will deal with the characteristics of personnel marketing, specifically in the area of personnel management. The aim of the theoretical part is to describe, after studying of the available literature, the process of recruiting, selection and appointing new employees, employment itself, working conditions, employee development and termination of the contract. These theoretical findings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
  • Oponent: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní