Mobilní aplikace pro podporu marketingu vybrané firmy – Katarína Kovalčíková
Katarína Kovalčíková
Bakalářská práce
Mobilní aplikace pro podporu marketingu vybrané firmy
Mobile application for marketing support of selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit návrh lepšího řešení marketingové strategie za pomocí digitálního marketingu a stávající marketingové analýzy, kterátomuto návrhu předcházela. Pro podporu marketingu této firmy byla navrhnuta a implementována mobilní aplikace pro platformu Android, která bude sloužit pro komunikaci se zákazníky a jako nástroj zviditelnění firmy. V teoretické části této práce …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to create a proposal of better solution of marketing strategy by means of digital marketing and current marketing analysis that preceded this proposal. To support the company’s marketing, a mobileapplication for the Android platform has been designed and implemented to serve customers and as a tool for visibility. In the theoretical part of this work, we focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Čačková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek