Mobilní aplikace pro podporu marketingu vybrané firmy – Katarína Kovalčíková
Katarína Kovalčíková
Bachelor's thesis
Mobilní aplikace pro podporu marketingu vybrané firmy
Mobile application for marketing support of selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit návrh lepšího řešení marketingové strategie za pomocí digitálního marketingu a stávající marketingové analýzy, kterátomuto návrhu předcházela. Pro podporu marketingu této firmy byla navrhnuta a implementována mobilní aplikace pro platformu Android, která bude sloužit pro komunikaci se zákazníky a jako nástroj zviditelnění firmy. V teoretické části této práce …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to create a proposal of better solution of marketing strategy by means of digital marketing and current marketing analysis that preceded this proposal. To support the company’s marketing, a mobileapplication for the Android platform has been designed and implemented to serve customers and as a tool for visibility. In the theoretical part of this work, we focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Čačková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVALČÍKOVÁ, Katarína. \textit{Mobilní aplikace pro podporu marketingu vybrané firmy}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/e0f2f6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
System engineering and informatics / Economic informatics
Theses on a related topic
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek