Aneta Fialová
Bachelor's thesis
Marketingová a PR strategie spol. PVK
Marketing and PR strategy of company PVK
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové a PR strategie společnosti PVK, a.s. a na základě zjištěných poznatků navrhnout rady na vylepšení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá popisem marketingu obecně, dále marketingem pro oblast služeb, strategickým plánováním a komunikačním mixem, zejména public relations (PR). Praktická …moreAbstract:
Goal of this thesis Marketing and PR strategy of company PVK is analysis of marketing strategy and recommendation of possibilities to the future planning. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In theoretical part there are written basic information about marketing, marketing of services, strategic planning and communication mix - mainly PR. Practical part describes PVK company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25691
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Marek Pavlík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations vybrané instituce
Jan Němeček -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Personální marketing v kontextu Public Relations
Klára Vojtová -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová