UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie – Miroslav Polívka
Miroslav Polívka
Master's thesis
UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie
The UX testing and its meaning for creating the sales strategy
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá propojenost UX testování s návrhem prodejní strategie. Cílem bylo přinést analýzu uživatelského zážitku pro software Graphic Standard, která poslouží pro poslední fázi vývoje před vstupem na trh. Na základě analýzy byl vytvořen návrh prodejní strategie pro zavedení produktu na trh. Testování probíhalo pomocí online videohovorů se sdílením …moreAbstract:
This diploma thesis examines the connection between UX testing and the design of a sales strategy. The goal was to provide an analysis of the User Experience for Graphic Standard software, which will be used for the last phase of development before entering the market. Based on the analysis, a draft sales strategy for the introduction of the product on the market was created. The testing took place …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80519
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2020
- Supervisor: Michal Andera
- Reader: Jan Mareš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80519
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
Otakar Holubec -
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
Kateřina Kepková -
Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování
Tereza Kotková -
Marketingové a prodejní strategie společnosti SC
Tomáš Polreich -
Prodejní strategie kuchařky How to Find the Joy of Cooking
Martin Legeza -
Prodejní a marketingová strategie společnosti DYNTAR spol. s.r.o.
Lucie Němcová