Mariam Baldé

Bakalářská práce

Vybrané části marketingového auditu společnosti Balnya.cz (www.balnya.cz)

Selected parts of the marketing audit of Balnya.cz (www.balnya.cz)
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracovat vybrané části marketingového auditu společnosti Balnya.cz a na základě zjištěných poznatků navrhnout změny. Potřebné informace o jednotlivých částech marketingového auditu jsou zpracovány v teoretické části. V práci nalezneme audit marketingového prostředí, kde je podrobněji rozebráno mikroprostředí, segmentace zákazníků a audit marketingových činností. Navrhované …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to elaborate the selected parts of the marketing audit of the company Balnya.cz and, in terms of identified findings, propose some changes. The necessary information about selected parts of the marketing audit is given in the theoretical part. In the thesis we can also find the audit of the marketing environment, where is more closely described micro environment, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73068

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management