Lidské zdroje jsou důležitým faktorem v klientských centrech – Bc. Ilona Heinschová, DiS.
Bc. Ilona Heinschová, DiS.
Bakalářská práce
Lidské zdroje jsou důležitým faktorem v klientských centrech
Human resources are an important factor in customer centres
Anotace:
Má bakalářská práce pojednává o klientských centrech, jejich pracovnících a činnostech. Cílem mé práce je seznámit s činností klientského centra, činnostmi jednotlivých pracovníků a posílit respekt k tomuto povolání, protože pracovníci klientského centra jsou jednou ze vstupních bran do společnosti. Pracovníci klientského centra musí jednat zodpovědně, neboť na nich záleží, jakým způsobem se klient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ccrbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
- Vedoucí: Ing. Dana Herciková
- Oponent: Mgr. Marcela Pechláková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Kubernetes Logging Operator
Tereza Helanová -
Kubernetes Operator for managing OAuth2 tokens
Pavol Baran -
Metric Hull as Analytical Operator in Metric Spaces
Miriama Jánošová -
Image Segmentation Using a Morphological Operator for Curvature-Driven Motion
Adam Vondráček -
On the spectral convergence of the Robin Laplacian operator
Chenjelani MWALE -
Development and Establishment of European Forest Machine Operator Qualification Standards
William Robb