Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey – Gulden Kuru Ipek, BA
Gulden Kuru Ipek, BA
Master's thesis
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Abstract:
This research aims to explore the growing influence of Instagram influencers on consumer behaviour in the Turkish market. The research focuses on how Turkish Instagram users engage with influencers, aspire to emulate their lifestyles, and the extent to which they trust and follow influencer recommendations. Instagram has a significant user base in Turkey. The research hypothesizes that Turkish users …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR
Tej Vipul Gajjar -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
8. 11. 2024