Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google – Petr KALAFUT
Petr KALAFUT
Bachelor's thesis
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Application of e-marketing on social networks and Google Network
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vytvoření e-marketingové strategie a její nasazení na reálném projektu, který je orientován na oblast zdravého životního stylu a fitness. Bude využito nejmodernějších poznatků v oblasti sociálních sítí a sítě Google. V teoretické části práce budou popsány sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter, Google+ s ohledem na jejich aplikování v e-marketingu a možnosti, které nabízí …viacAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to create an e-marketig strategy and implement it on a real world project focused on healthy lifestyle and fitness. The state of the art knowledge in the field of social networks and the Google Network is used in the thesis. In the theoretical part, social networks such as Facebook, Instagram, Twitter, and Google+ are described with regard to their application in …viacKľúčové slová
Google AdWords Facebook Instagram Twitter Google+ e-marketing Sklik Seznam online marketing
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Petr Pexa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALAFUT, Petr. Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / information technology and e-learning
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Online marketing
Jiří Kopecký -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva