Mgr. Irena Varaďová

Bakalářská práce

Proměny mediálního obrazu ženské figury v tištěné reklamě: analýza reprezentačního mechanismu

Changes in the media portrayal of the female figure in press advertising: analysis of the representative mechanism
Anotace:
Tato práce se zabývá mediální reprezentací ženy v tištěné reklamě. Především jde o popis vývoje reprezentačních mechanismů a charakteristiku jednotlivých období. Konkrétně se práce zabývá porovnáním tištěné reklamy v časopise Vlasta z let 1993, 2000 a 2010. Hlavním cílem je tedy popsat změny v reprezentaci rolí, které společnost skrze reklamu ženě připisuje. V práci jsou definovány charakteristiky …více
Abstract:
This works deals with the media representation of women in press advertising. That includes mainly the description of the representative mechanisms and individual seasons. In particular, thesis compares press advertising in the Vlasta magazine in years 1993, 2000 and 2010. The main goal is to describe the changes in the representation of roles, which are attributed to women through advertising. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jana Pokorná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií