Mgr. Michaela HAJNÁ

Master's thesis

Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého PR

Agency Neopublic Porter Novelli in the context of Czech Public relations
Anotácia:
Téma této diplomové práce je {\clqq}Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations``. Jejím cílem je zanalyzovat současný stav vybrané Public relations agentury, uvést ji do souvislostí českým trhem Public relations a následně stanovit strategické cíle pro další působení agentury a kroky k jejich uskutečnění. První část uvádí obecné souvislosti oboru Public relations: historii …viac
Abstract:
The theme of this master thesis is "Agency Neopublic Porter Novelli in the context of Czech Public relations". Main goal of this work is analyse actual position of the Public relations agency on Czech Public relations market, determination of strategic goals for future and specification of realization steps. In the first part there are presented general information about Public relations branch: history …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zverejniť od: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2759

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
  • Vedúci: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAJNÁ, Michaela. Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého PR. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications