Věrnostní program Air France-KLM a jeho komunikace – Jitka Georgievová
Jitka Georgievová
Diplomová práce
Věrnostní program Air France-KLM a jeho komunikace
Frequent Flyer Program of Air France-KLM and its Communications
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku věrnostních programů pro malé a střední podniky v letecké dopravě. Cílem práce je analyzovat BlueBiz, věrnostní program pro malé a střední podniky leteckých společností Air France-KLM a navrhnout zlepšení tohoto programu. Teoretická část obsahuje úvod do marketingu, komerčních komunikací a věrnostních programů; praktická část se zabývá konkrétně programem …víceAbstract:
This diploma thesis addresses the topic of frequent flyer programs for small and medium enterprises. The goal of this thesis is to analyze BlueBiz, the Air France-KLM frequent flyer program for small and medium enterprises, and to propose improvements for this program. The theoretical part consists of an introduction to marketing, commercial communications, and loyalty programs; the analytical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30939
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30939
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Marketing služeb vybraných leteckých společností
Jan Krejčíř -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin