Jitka Georgievová

Diplomová práce

Věrnostní program Air France-KLM a jeho komunikace

Frequent Flyer Program of Air France-KLM and its Communications
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku věrnostních programů pro malé a střední podniky v letecké dopravě. Cílem práce je analyzovat BlueBiz, věrnostní program pro malé a střední podniky leteckých společností Air France-KLM a navrhnout zlepšení tohoto programu. Teoretická část obsahuje úvod do marketingu, komerčních komunikací a věrnostních programů; praktická část se zabývá konkrétně programem …více
Abstract:
This diploma thesis addresses the topic of frequent flyer programs for small and medium enterprises. The goal of this thesis is to analyze BlueBiz, the Air France-KLM frequent flyer program for small and medium enterprises, and to propose improvements for this program. The theoretical part consists of an introduction to marketing, commercial communications, and loyalty programs; the analytical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30939