Kompenzace a podpora ve výuce cizích jazyků u žáků s poruchou sluchu – Kristýna Štočková
Kristýna Štočková
Diplomová práce
Kompenzace a podpora ve výuce cizích jazyků u žáků s poruchou sluchu
Compensation and Support Measures in Teaching FL to Learners with Hearing Impairment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá způsoby kompenzace a podpory žáků s poruchou sluchu v hodinách cizího jazyka. Teoretická část je rozdělena do dvou částí. V první kapitole teoretické části se autorka zabývá především terminologií žáků se speciálními potřebami a legislativou, do které tito žáci spadají. Druhá část teorie se poté soustředí na dvě podskupiny žáků s poruchou sluchu, a to neslyšící a nedoslýchavé …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the ways of compensation and support for pupils with hearing impairment in FL classes. The theoretical part is divided in two parts. In the first chapter of the theoretical part the author deals mainly with the terminology of pupils with special needs and the legislation these pupils come under. The second chapter in theoretical part focuses on two subgroups of pupils …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Pavla Machová, M.A., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
The Portrayal of the Hearing Impaired in Carson McCullers's The Heart Is a Lonely Hunter
Andrea Hapalová -
The Portrayal of the Hearing Impaired in Carson McCullers's The Heart Is a Lonely Hunter
Andrea Hapalová -
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová -
Využití didaktických her v hodinách českého jazyka pro žáky sluchově postižené integrované na základních školách Usage of didactics games in the lesson of the Czech language for pupils with hard of hearing who are integrated at the basic schools
Sylva PŘIKRYLOVÁ MARCEKOVÁ -
The Language and Identity of the Japanese Deaf
Karel Viktorin -
English Language Teaching Materials and Language Learning Conditions of the Deaf in the Czech Republic
Martin Vaněk
Název
Vložil
Vloženo
Práva