Lenka TRENTMANN

Bachelor's thesis

Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem

Formative Assessment as an Evaluation Tool in GFL Lessons at Selected Schools in the Ústí nad Labem Region
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to reflect the forms of assessment used in the teaching of German as a foreign language with focus on formative assessment at selected primary schools and lower levels of grammar schools in the Ústí and Labem Region, specifically in the districts of Most and Teplice. In the theoretical part is the concept of evaluation first generally defined, which is followed by …viac
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je reflektovat užívané formy hodnocení ve výuce němčiny jako cizího jazyka se zaměřením na formativní hodnocení na vybraných základních školách a nižších gymnáziích v Ústeckém kraji, konkrétně v okresech Most a Teplice. V teoretické části je nejprve obecně definován pojem evaluace, na něhož navazuje definice školního hodnocení s popisy vybraných typů hodnocení a jejich funkce …viac
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Andrea Frydrychová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRENTMANN, Lenka. Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta