Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem – Lenka TRENTMANN
Lenka TRENTMANN
Bachelor's thesis
Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem
Formative Assessment as an Evaluation Tool in GFL Lessons at Selected Schools in the Ústí nad Labem Region
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to reflect the forms of assessment used in the teaching of German as a foreign language with focus on formative assessment at selected primary schools and lower levels of grammar schools in the Ústí and Labem Region, specifically in the districts of Most and Teplice. In the theoretical part is the concept of evaluation first generally defined, which is followed by …moreAbstract:
Cílem této bakalářské práce je reflektovat užívané formy hodnocení ve výuce němčiny jako cizího jazyka se zaměřením na formativní hodnocení na vybraných základních školách a nižších gymnáziích v Ústeckém kraji, konkrétně v okresech Most a Teplice. V teoretické části je nejprve obecně definován pojem evaluace, na něhož navazuje definice školního hodnocení s popisy vybraných typů hodnocení a jejich funkce …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Andrea Frydrychová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRENTMANN, Lenka. \textit{Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Arts. 2024. Available from: https://theses.cz/id/e1o972/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRENTMANN, Lenka. Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
German Language and Literature for Education / Německý jazyk a literatura pro vzdělávání
Theses on a related topic
-
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formativní hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v hodinách matematiky
Jaromír HENDRYCH -
Vyhodnocení a meta-evaluace mid-term evaluací realizace strategie komunitně vedeného místního rozvoje
Max Maixner -
Evaluace systému hodnocení ve vybrané organizaci
Natálie Minářová