Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem – Lenka TRENTMANN
Lenka TRENTMANN
Bachelor's thesis
Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem
Formative Assessment as an Evaluation Tool in GFL Lessons at Selected Schools in the Ústí nad Labem Region
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to reflect the forms of assessment used in the teaching of German as a foreign language with focus on formative assessment at selected primary schools and lower levels of grammar schools in the Ústí and Labem Region, specifically in the districts of Most and Teplice. In the theoretical part is the concept of evaluation first generally defined, which is followed by …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je reflektovat užívané formy hodnocení ve výuce němčiny jako cizího jazyka se zaměřením na formativní hodnocení na vybraných základních školách a nižších gymnáziích v Ústeckém kraji, konkrétně v okresech Most a Teplice. V teoretické části je nejprve obecně definován pojem evaluace, na něhož navazuje definice školního hodnocení s popisy vybraných typů hodnocení a jejich funkce …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Andrea Frydrychová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRENTMANN, Lenka. \textit{Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Arts. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/e1o972/.
Jak správně citovat práci
TRENTMANN, Lenka. Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
German Language and Literature for Education / Německý jazyk a literatura pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formativní hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v hodinách matematiky
Jaromír HENDRYCH -
Vyhodnocení a meta-evaluace mid-term evaluací realizace strategie komunitně vedeného místního rozvoje
Max Maixner -
Evaluace systému hodnocení ve vybrané organizaci
Natálie Minářová