Bc. Aleš Prát

Master's thesis

Marketingová strategie vstupu vybraného podniku na zahraniční trh

The marketing strategy of the selected company's entry into the foreign market
Abstract:
Tato diplomová prace se zabývá marketingovou stretegií vstupu vybraného podníku na zahraniční trh, konkrétně vstupu detailingové firmy na Rakousý trh. Práce se soustředila zejména na hloubkový průzkum místního trhu a jeho specifik a odlišností od trhu českého. Práce se soustředila na marketingové kanály, které budou nejvhodnější k využití na marketingovou strategii pro místní trh. Cílem prace bylo …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the entry of a selected company into a foreign market, specifically the entry of a detailing company into the Austrian market. The work focused mainly on in-depth research of the local market and its specifics and differences from the Czech market. The work focused on the marketing channels that will be most suitable to use for the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON