Marketingová strategie vstupu vybraného podniku na zahraniční trh – Bc. Aleš Prát
Bc. Aleš Prát
Master's thesis
Marketingová strategie vstupu vybraného podniku na zahraniční trh
The marketing strategy of the selected company's entry into the foreign market
Abstract:
Tato diplomová prace se zabývá marketingovou stretegií vstupu vybraného podníku na zahraniční trh, konkrétně vstupu detailingové firmy na Rakousý trh. Práce se soustředila zejména na hloubkový průzkum místního trhu a jeho specifik a odlišností od trhu českého. Práce se soustředila na marketingové kanály, které budou nejvhodnější k využití na marketingovou strategii pro místní trh. Cílem prace bylo …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the entry of a selected company into a foreign market, specifically the entry of a detailing company into the Austrian market. The work focused mainly on in-depth research of the local market and its specifics and differences from the Czech market. The work focused on the marketing channels that will be most suitable to use for the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme / field:
Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický