Bc. Aleš Prát

Master's thesis

Marketingová strategie vstupu vybraného podniku na zahraniční trh

The marketing strategy of the selected company's entry into the foreign market
Anotácia:
Tato diplomová prace se zabývá marketingovou stretegií vstupu vybraného podníku na zahraniční trh, konkrétně vstupu detailingové firmy na Rakousý trh. Práce se soustředila zejména na hloubkový průzkum místního trhu a jeho specifik a odlišností od trhu českého. Práce se soustředila na marketingové kanály, které budou nejvhodnější k využití na marketingovou strategii pro místní trh. Cílem prace bylo …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the entry of a selected company into a foreign market, specifically the entry of a detailing company into the Austrian market. The work focused mainly on in-depth research of the local market and its specifics and differences from the Czech market. The work focused on the marketing channels that will be most suitable to use for the marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON