Marketingová strategie vstupu vybraného podniku na zahraniční trh – Bc. Aleš Prát
Bc. Aleš Prát
Diplomová práce
Marketingová strategie vstupu vybraného podniku na zahraniční trh
The marketing strategy of the selected company's entry into the foreign market
Anotace:
Tato diplomová prace se zabývá marketingovou stretegií vstupu vybraného podníku na zahraniční trh, konkrétně vstupu detailingové firmy na Rakousý trh. Práce se soustředila zejména na hloubkový průzkum místního trhu a jeho specifik a odlišností od trhu českého. Práce se soustředila na marketingové kanály, které budou nejvhodnější k využití na marketingovou strategii pro místní trh. Cílem prace bylo …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the entry of a selected company into a foreign market, specifically the entry of a detailing company into the Austrian market. The work focused mainly on in-depth research of the local market and its specifics and differences from the Czech market. The work focused on the marketing channels that will be most suitable to use for the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický