Přímý marketing jako komunikační technika – Bc. Viktoriya Zabelina
Bc. Viktoriya Zabelina
Bakalářská práce
Přímý marketing jako komunikační technika
Direct marketing as a communication technology
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání postavení direct marketingu jako součásti marketingového komunikačního mixu. Práce popisuje hlavní odlišnosti direkt marketingu od "klasických" nástrojů marketingové komunikace, uvádí metody mobilního marketingu a srovnání využití přímého marketingu zejména prostřednictvím mobilních telefonů. Praktická část je zaměřena na porovnání reklamních kampaní tři mobilních …víceAbstract:
This thesis is focused on examining direct marketing position as part of the marketing communication mix. It describes the main differences of direct marketing from a "classic" marketing communication instrument. Mobile marketing methods and comparison of the direct marketing implementation using mobile phones are stated. The practical part is focused on comparing advertising campaigns of three mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/du5l4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Daniel Slámečka -
Využití mobilního marketingu v gastronomických službách
Věra Lorencová -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Erik Muff -
Výkonnost mobilních bankovních aplikací a jejich využití v direct marketingu
Jakub Třeček -
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth