Bc. Viktoriya Zabelina

Bakalářská práce

Přímý marketing jako komunikační technika

Direct marketing as a communication technology
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání postavení direct marketingu jako součásti marketingového komunikačního mixu. Práce popisuje hlavní odlišnosti direkt marketingu od "klasických" nástrojů marketingové komunikace, uvádí metody mobilního marketingu a srovnání využití přímého marketingu zejména prostřednictvím mobilních telefonů. Praktická část je zaměřena na porovnání reklamních kampaní tři mobilních …více
Abstract:
This thesis is focused on examining direct marketing position as part of the marketing communication mix. It describes the main differences of direct marketing from a "classic" marketing communication instrument. Mobile marketing methods and comparison of the direct marketing implementation using mobile phones are stated. The practical part is focused on comparing advertising campaigns of three mobile …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní