Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu. – Ing. Miluše Hadrabová
Ing. Miluše Hadrabová
Bakalářská práce
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
New communication methodologies aplied in case of Customer relationship management. Communication as the tool of company development and part of marketing mix. Communication effect for the next part of marketing mix.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci jako na součást marketingového mixu a na jednu z jeho částí – na komunikační mix. Dále jsou zde rozebrány nové formy komunikační politiky a úloha komunikace v procesu Řízení vztahů se zákazníky. V aplikační části práce byla provedena výzkumná sonda, na které se podílelo celkem 95 respondentů. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jakým způsobem reagují …víceAbstract:
This Bachelor´s work is aimed at communication as the part of marketing mix and one of its part – communication mix. Next part analyse new methodologies of communication policy and the role of communication in case of Customer relationship management. In practical part of this Bachelor´s work was realized marketing research with participation of 95 respondents. The main goal of this work was to find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HADRABOVÁ, Miluše. \textit{Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/e2c7ez/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
Igor Botlík -
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
Miloš Šetka -
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
Helena Ulrychová -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova