Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu – Bc. Martin Zajpt
Bc. Martin Zajpt
Diplomová práce
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
The analysis of usage of social network in hotel marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce byla analýza využití sociálních sítí hotelů Lev a IBS Vladimír v rámci marketingu a navrhnout možnosti zlepšení jejich využití Částkovým cílem byla analýza vybraných sociálních sítí jednoho největšího konkurenčního hotelu, jak pro hotel Lev, tak pro IBS hotel Vladimír. Částkovým cílem bylo také porovnání hotelu Lev i IBS hotelu Vladimír s jedním největším konkurenčním hotelem …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis was to analyze the use of social networks of Lev and IBS Vladimír hotels within the marketing and to propose possibilities for improvement of their utilization. The aim was to analyze the selected social networks of one of the largest competitor hotels, both for Hotel Lev and IBS hotel Vladimír. The sum of money was also a comparison of Hotel Lev and IBS Hotel Vladimir …víceKlíčová slova
Facebook Google+ Internetový Marketing Marketing Sociální Média Sociální Sítě Twitter.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13085/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Oponent: Ing. Blanka Zimáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAJPT, Martin. \textit{Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/e2cnye/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Internetový marketing a komunikace hudebních interpretů
Radek Slaný -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova